Monday, August 24, 2009

suprised birthday...

simple cuppies ordered by kak ita, smk belara..funny n cheerful sis..sonok kwn ngn k.ita ni..lagi sonok time dia tgh pening2 nk pilih baju batik..hehehe..ingt kak ita, kat sekolah baru xde cam kitorang tau...hehehe..thn ni last la duk kat smk belara..kata kak ita la..hehehehe...yela..jauh dr suami kan..ni cuppies kak ita order sbb xsempat nk beli time hari potensi..si husna a.k.a anak k.ita plg bongsu la nk sgt..heehhehe..yg lawak, kak ita bgtau, si husna x bg abg2 n akak dia mkn..siap kena tnya dia dlu kalo nk makn..sbb cuppies ni letak nama dia..pandai btul husna ni..sonok lyn si husna ni..5pcs cuppies ni lak ordered by kak zalina a.k.a kak na...cgu smk belara gak..yg ni mak buyung yg suka ber'jangok'..hehehe..ni pun hantu sopping baju...apa dijual..ada la yg dibeli...hehehehe...

esoknya, ari khamis 13.08.2009..tepat pkul 8.10am...aku pun pg la kelas 5ST1..bergegas dr surau..bdk2 ni solat hajat dlu..tggu dorang dpn kelas..b4 tu, maizatul n amirah bgtau nk blaja kat lab..aku xkasi..sbb cam rase pelik je..apsal tnya blaja katne..pdahal mmg normally blaja kat lab..apsal dorang nk blaja kat lab..sure ada benda nk sorok dr aku..sure kelas kotor ni..firasat aku la..so tggu dorang datang..sbb kelas kunci..keselamatn ckp depa sume...ape2 la...so as usual la..wat revision chemistry..trial dah dekat..tgh2 ngaja..tetiba...sume bangun..nyanyi lagu birthday..hantu betul....si amirah n maizatul(kalo xsilap) dtg dr luar bwk kek..aduiiii...TERHARU....sib baik xkuor air mata...boys dah gelak2..ckp aku dah nk nangis..sib baik pandai cover..hehehhe..mmg TERHARU...ingt jgk dorang kat aku..pdhal aku ni la kaki bambu dorang..marah2..tp aku marah2 sayang..kih3...nway..thnx dear studs 5ST1 2009...mmg cgu xbudget korang wat benda ni..kalo x aku xpose aritu..so aku suh dorang makan je la..nk ngap batal pose lak..hehehehe...adiah kapal tu lawo...lupe nk snap...kek 2 sedap...bebudak ni menapau utk aku..aduiii..TERHARU LAGI...hehehhe...cgu doakan sume dpt A1 CHEMISTRY SPM 2009...aminnnnn....


balik umah lak..cek n ada wat bodo je birthday aku...lupa la tu..tp xpe..dah hepi sbb dah sambut ngn bebdk ni...ari jumaat malam..lps penat sopping kat pc fair..time tu kak ja a.k.a kak ada best buddy nk balik..dia pun sopping lptp..berfacebook la nmpk gayanya..hehehe..tetiba..lampu gelap...lagu birthday lagi....TERHARU LAGI N LAGI....dah tua ni byk betul TERHARU...thnx sis...n kak ja....sonok sambut birthday thn ni..2kali suprised...xde la ralat walau umo dah meningkat tua...hehehhe...wishlist dah ada yg tercapai...dah beli laptop baru...printer baru..hp baru...tp byk lagi lom capai...hehehe..tggu....kih3...nyway..thnx smua yg terlibat dalam 2 suprised birthday ni....TERIMA KASIH......TAHUN DEPAN WAT LAGI YE...hehehhehee



~si chubby husna~gambr snap time kem projek spm di marang..

cuppies husna


cuppies kak na

suprised cake from studs 5ST1 2009...tq..v('*')


cgu akan ingat sampai bila2...

2nd suprised cake from kak ada...mekasih2..


printer baru..lexmark...baguih..senang keje..smua leh wat..wat air je xleh..hehehe

buy 1 free 10...sonot2...

0 comments:

 
template by suckmylolly.com